Promotor Real Service
La data de 1 ianuarie 1921 în Hamburg a fost inaugurat
primul service Bosch pentru reparaţii auto
Încă
de la început, Bosch a pus un accent deosebit pe echiparea, oferirea de
componente şi cunoştinţe de specialitate service-urilor auto
În
prezent Bosch Service este mai mare reţea internaţională
de service-uri auto echipate cu cea mai modernă tehnologie şi cu o ofertă
vastă de servicii.
Bosch a recunoscut încă de la începutul anilor 20
necesitatea de a crea o reţea de service-uri auto pentru montarea şi repararea
produselor sale. Bazele pentru crearea unei astfel de reţele au fost puse la 1
ianuarie 1921: atelierul de service auto din Hamburg Max Eisenmann & Co. a
devenit primul „atelier oficial de montare şi reparaţii al Robert Bosch A.G.”.
Aşa a început era „Bosch Service”. Astăzi, 90 de ani mai târziu, organizaţia
Bosch Service este cea mai mare reţea de service-uri auto independente, cu
peste 15.000 de unităţi în 147 de ţări.
Între 1910
şi 1925 numărul de autovehicule produse în Germania a crescut de la 14.000 la
peste 70.000 de unităţi pe an. Odată cu creşterea numărului de motorizări s-au
diversificat şi metodele de reparare. Pe lângă sisteme de aprindere, Bosch a
lansat pe piaţă începând cu 1913 şi alte componente electrice, ca de exemplu
generatoare, demaroare, faruri şi claxoane, care au început să fie în curând
folosite la nivel mondial – în acest moment Bosch devenise deja o companie cu
6.700 de angajaţi. Încă din 1920 au existat centre de vânzare Bosch cu
aşa-numite hale de montare, mai întâi în zonele rurale din Germania şi apoi şi
în oraşe ca Budapesta, Geneva, Milano, Praga sau Viena. Totuşi, în acel moment
această reţea de service-uri nu era suficient de puternică pentru a deveni o
reţea cu acoperire naţională. Totul s-a schimbat în 1921, odată cu apariţia
primului service auto Bosch în Hamburg şi cu extinderea continuă a reţelei de
service-uri Bosch. Denumirea Bosch Service, identificată printr-o siglă
proprie, aşa-numita „Lanternă Bosch Service” a fost patentată în 1926.
Susţinere complexă încă de la început Un atelier de reparaţii Bosch beneficia încă de la bun
început de echipamente speciale şi un contingent de produse bine stabilit,
totul în condiţii optime. De asemenea, respectivul service avea la dispoziţie
şi mijloacele de organizare necesare pentru derularea activităţilor zilnice,
dar şi o serie de recomandări practice, ca de exemplu propuneri de organizare a
vitrinelor.
Şi
în prezent partenerii Bosch beneficiază de consilierea oferită de compania
Bosch. Astfel, service-urile auto moderne Bosch Service dispun de cele mai
moderne tehnici de verificare, de informaţii tehnice şi şcolarizare pentru
toate tipurile de mărci, de o logistică eficientă în ceea ce priveşte piesele
de schimb, precum şi de o prezentare exterioară unitară, măsuri de marketing şi
promoţionale pentru obţinerea de noi clienţi şi informarea acestora. Un sistem
de asigurare a calităţii oferit prin programul Bosch Service Excellence, dar şi
auditări periodice şi verificări neanunţate ale service-urilor auto, efectuate
de un partener extern independent, asigură calitatea înaltă a serviciilor
oferite de partenerii Bosch Service.
Pe lângă domeniile de activitate clasice Bosch, cum ar fi service pentru
sistemul electric sau electronic al unui autovehicul şi service diesel, oferta
include şi reparaţii generale, revizii şi schimbul uleiului sau service pentru
sistemul de climatizare, Car Multimedia, pneuri şi parbrize, iar în prezent,
service şi reparaţii pentru autovehicule hibrid şi electrice. La 90 de ani de
la inaugurarea primului service auto Bosch, la nivel mondial, în cele 15.000 de
Bosch Service-uri lucrează peste 80.000 de angajaţi, care întreţin şi repară
zilnic, peste 180.000 de autovehicule.
Ne dorim o dezvoltare continuă a reţelei
de service-uri Bosch şi în următorii ani.
Bosch Car Service conferă membrilor săi
individuali puterea unei mărci internaţionale
Atelierele auto sunt constrânse să ofere servicii din ce în
ce mai complexe şi competitive datorită următoarelor aspecte:
- interesul
în creştere pentru electronica auto complexă
- aşteptările
crescute ale clienţilor
- competiţia
extrem de agresivă între service-urile auto individuale
Personalul atelierelor trebuie, aşadar, să-şi actualizeze
continuu cunoştinţele tehnice şi să fie la curent cu dezvoltarea tehnologiei
încorporată în autovehicule. Astfel, chiar la înlocuirea pieselor de schimb,
devine tot mai necesară utilizarea aparatelor de diagnoză. De aceea, Bosch vă
pune la dispoziţie atât cunoştinţele de specialitate, cât şi intrumentele
necesare pentru a vă ajuta să îndepliniţi aşteptările celor mai exigenţi
clienţi.
În calitate de principal furnizor de echipamente
originale pe piaţa autovehiculelor, Bosch dispune de cunoştinţe tehnice de
ultimă oră şi utilizează cele mai noi tehnologii auto. Ca membru al reţelei
Bosch Car Service aveţi acces direct la aceste cunoştinţe de specialitate prin
intermediul cursurilor de instruire şi al liniei de hotline tehnic. Clienţii se
vor bucura să găsească un nivel ridicat de calitate şi eficienţă în atelierele
dumneavoastră. Este în puterea dumneavoastră să le oferiţi această experienţă
unică, deoarece Bosch este partenerul de succes al service-urilor auto din
lumea întreagă încă din 1921. De asemenea, organizaţia Bosch se bazează pe un
marketing constant şi profesionist. Indiferent dacă este vorba de publicitate
pentru clienţii finali sau de elaborarea unor planuri de acţiune pentru
fidelizarea clienţilor, vom pregăti împreună campanii de marketing eficiente,
care vor duce la creşterea numărului de clienţi.
Know-how pentru service-ul auto:
Hotline-ul tehnic şi baza de date Bosch
Hotline-ul tehnic – Know-how extins pentru fiecare problemă
întâlnită în service-urile auto.
Varietatea de mărci şi modele conduc în mod repetat la
probleme noi, nemaiîntâlnite în activitatea atelierelor de service.
Bosch vă va
asista pe dumneavoastră şi echipa dumneavoastră în identificarea soluţiei.
Baza
de date şi linia de asistenţă tehnică (hotline tehnic) vă oferă acces la
cunoştinţele tehnice ale companiei Bosch, liderul în tehnologie auto, şi la
experienţa practică extinsă obţinută în urma mai multor ani de când oferă
sprijin service-urilor auto.
Aceste cunoştinţe se referă la toate mărcile de
vehicule, sunt orientate spre partea practică şi sunt uşor de înţeles.
PROGRAMARI: 0748.027.393
LUNI-VINERI: 09:00-17:00
TRIMITE UN MESAJ