logo                                                                                                                                                                           enginet 

Promotor Real Service

servicii auto complete

Decontare directa cu:

 1. Groupama
 2. Omniasig
 3. Asirom
 4. Gothaer
 5. Euroins
 6. Generali
 7. Allianz-Tiriac
 8. Ergo Asigurari
 9. Garanta Asigurari

10. Grave Asigurari

11. City Insurance

Program constatari daune:

luni...vineri: 09:00-17:30

  1. Gothaer
  2. Consilier Transilvania Broker     24 CLAIMS
  3. Asistenta Rutiera A24

Asigurari

vs-company-asigurari3

 

Bosch car service Militari

bosch1921 rdax 60  
La data de 1 ianuarie 1921 în Hamburg a fost inaugurat primul service Bosch pentru reparaţii auto
  • Încă de la început, Bosch a pus un accent deosebit pe echiparea, oferirea de componente şi cunoştinţe de specialitate service-urilor auto
  • În prezent Bosch Service este mai mare reţea internaţională de service-uri auto echipate cu cea mai modernă tehnologie şi cu o ofertă vastă de servicii

Bosch a recunoscut încă de la începutul anilor 20 necesitatea de a crea o reţea de service-uri auto pentru montarea şi repararea produselor sale. Bazele pentru crearea unei astfel de reţele au fost puse la 1 ianuarie 1921: atelierul de service auto din Hamburg Max Eisenmann & Co. a devenit primul „atelier oficial de montare şi reparaţii al Robert Bosch A.G.”. Aşa a început era „Bosch Service”. Astăzi, 90 de ani mai târziu, organizaţia Bosch Service este cea mai mare reţea de service-uri auto independente, cu peste 15.000 de unităţi în 147 de ţări.

bosch1926 rdax 60Între 1910 şi 1925 numărul de autovehicule produse în Germania a crescut de la 14.000 la peste 70.000 de unităţi pe an. Odată cu creşterea numărului de motorizări s-au diversificat şi metodele de reparare. Pe lângă sisteme de aprindere, Bosch a lansat pe piaţă începând cu 1913 şi alte componente electrice, ca de exemplu generatoare, demaroare, faruri şi claxoane, care au început să fie în curând folosite la nivel mondial – în acest moment Bosch devenise deja o companie cu 6.700 de angajaţi. Încă din 1920 au existat centre de vânzare Bosch cu aşa-numite hale de montare, mai întâi în zonele rurale din Germania şi apoi şi în oraşe ca Budapesta, Geneva, Milano, Praga sau Viena. Totuşi, în acel moment această reţea de service-uri nu era suficient de puternică pentru a deveni o reţea cu acoperire naţională. Totul s-a schimbat în 1921, odată cu apariţia primului service auto Bosch în Hamburg şi cu extinderea continuă a reţelei de service-uri Bosch. Denumirea Bosch Service, identificată printr-o siglă proprie, aşa-numita „Lanternă Bosch Service” a fost patentată în 1926.

Susţinere complexă încă de la început

Un atelier de reparaţii Bosch beneficia încă de la bun început de echipamente speciale şi un contingent de produse bine stabilit, totul în condiţii optime. De asemenea, respectivul service avea la dispoziţie şi mijloacele de organizare necesare pentru derularea activităţilor zilnice, dar şi o serie de recomandări practice, ca de exemplu propuneri de organizare a vitrinelor. 

Logo 1970 rdax 174x254 60Şi în prezent partenerii Bosch beneficiază de consilierea oferită de compania Bosch. Astfel, service-urile auto moderne Bosch Service dispun de cele mai moderne tehnici de verificare, de informaţii tehnice şi şcolarizare pentru toate tipurile de mărci, de o logistică eficientă în ceea ce priveşte piesele de schimb, precum şi de o prezentare exterioară unitară, măsuri de marketing şi promoţionale pentru obţinerea de noi clienţi şi informarea acestora. Un sistem de asigurare a calităţii oferit prin programul Bosch Service Excellence, dar şi auditări periodice şi verificări neanunţate ale service-urilor auto, efectuate de un partener extern independent, asigură calitatea înaltă a serviciilor oferite de partenerii Bosch Service. 

Pe lângă domeniile de activitate clasice Bosch, cum ar fi service pentru sistemul electric sau electronic al unui autovehicul şi service diesel, oferta include şi reparaţii generale, revizii şi schimbul uleiului sau service pentru sistemul de climatizare, Car Multimedia, pneuri şi parbrize, iar în prezent, service şi reparaţii pentru autovehicule hibrid şi electrice. La 90 de ani de la inaugurarea primului service auto Bosch, la nivel mondial, în cele 15.000 de Bosch Service-uri lucrează peste 80.000 de angajaţi, care întreţin şi repară zilnic, peste 180.000 de autovehicule. Ne dorim o dezvoltare continuă a reţelei de service-uri Bosch şi în următorii ani.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Logo 2000 rdax 174x174 60Bosch Car Service conferă membrilor săi individuali puterea unei mărci internaţionale

Atelierele auto sunt constrânse să ofere servicii din ce în ce mai complexe şi competitive datorită următoarelor aspecte:

  • interesul în creştere pentru electronica auto complexă
  • aşteptările crescute ale clienţilor
  • competiţia extrem de agresivă între service-urile auto individuale

Personalul atelierelor trebuie, aşadar, să-şi actualizeze continuu cunoştinţele tehnice şi să fie la curent cu dezvoltarea tehnologiei încorporată în autovehicule. Astfel, chiar la înlocuirea pieselor de schimb, devine tot mai necesară utilizarea aparatelor de diagnoză. De aceea, Bosch vă pune la dispoziţie atât cunoştinţele de specialitate, cât şi intrumentele necesare pentru a vă ajuta să îndepliniţi aşteptările celor mai exigenţi clienţi.

În calitate de principal furnizor de echipamente originale pe piaţa autovehiculelor, Bosch dispune de cunoştinţe tehnice de ultimă oră şi utilizează cele mai noi tehnologii auto. Ca membru al reţelei Bosch Car Service aveţi acces direct la aceste cunoştinţe de specialitate prin intermediul cursurilor de instruire şi al liniei de hotline tehnic. Clienţii se vor bucura să găsească un nivel ridicat de calitate şi eficienţă în atelierele dumneavoastră. Este în puterea dumneavoastră să le oferiţi această experienţă unică, deoarece Bosch este partenerul de succes al service-urilor auto din lumea întreagă încă din 1921. De asemenea, organizaţia Bosch se bazează pe un marketing constant şi profesionist. Indiferent dacă este vorba de publicitate pentru clienţii finali sau de elaborarea unor planuri de acţiune pentru fidelizarea clienţilor, vom pregăti împreună campanii de marketing eficiente, care vor duce la creşterea numărului de clienţi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Logo 2012 rdax 60Know-how pentru service-ul auto:
Hotline-ul tehnic şi baza de date Bosch

Hotline-ul tehnic – Know-how extins pentru fiecare problemă întâlnită în service-urile auto

Varietatea de mărci şi modele conduc în mod repetat la probleme noi, nemaiîntâlnite în activitatea atelierelor de service. Bosch vă va asista pe dumneavoastră şi echipa dumneavoastră în identificarea soluţiei. Baza de date şi linia de asistenţă tehnică (hotline tehnic) vă oferă acces la cunoştinţele tehnice ale companiei Bosch, liderul în tehnologie auto, şi la experienţa practică extinsă obţinută în urma mai multor ani de când oferă sprijin service-urilor auto. Aceste cunoştinţe se referă la toate mărcile de vehicule, sunt orientate spre partea practică şi sunt uşor de înţeles.

Avantajele hotline-ului tehnic:
Diferitele variante de hotline au un lucru în comun:
Sunt profitabile şi simplifică munca în atelierul de service.

  • Economie de timp: service şi reparaţii mai simple şi mai rapide
  • Reducerea volumului de lucru al managerului şi al mecanicului şef: aceştia nu mai sunt distraşi de la sarcinile importante, precum relaţiile cu clienţii
  • Economie de bani: este redusă utilizarea inutilă a forţei de muncă şi a echipamentelor atelierului de service
  • Satisfacţia clienţilor: programările efectuate sunt respectate, preţurile proceselor de diagnoză şi reparaţie sunt mai reduse
  • Satisfacţia angajaţilor: susţinerea rapidă şi profesionistă permite obţinerea unor succese care vă motivează în munca de zi cu zi

Atunci când sunaţi sau trimiteţi un mesaj scris către hotline-ul tehnic, vă rugăm să pregătiţi următoarele informaţii, pentru gestionarea mai uşoară a apelurilor:

  • numărul de client ESI C
  • detalii privind autovehiculul (tip, data de producţie (an, lună), codul motorului etc.)
  • descriere detaliată a problemei

Hotline tehnic Bosch 

Telefon: 0906 020 021 (0,5 euro + TVA/min) de luni până vineri între orele 8:00 – 17:00.
Fax:       0356 401 118
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Sistem Trouble Ticket: www.bosch-tts-new.de

Bosch Auto Infoline

Pe lângă hotline-ul tehnic, Bosch a extins serviciul Infoline pentru publicul general. Clienţii, potenţialii cumpărători ai produselor pot apela acest număr cu tarif şi pot obţine informaţii privind piesele auto Bosch potrivite autovehicului şi locaţia celui mai apropiat atelier auto Bosch Car Service. Operatorii noştri vor îndruma conducătorii auto către cele mai apropiate service-uri auto.

Operatorii Bosch Infoline vor putea oferi următoarele informaţii clienţilor apelanţi:

  • Adresa, numărul de telefon, alte date de contact (fax, email, pagină web etc.) şi programul celui mai apropiat Bosch Car Service.
  • Tipul de reparaţii care pot fi efectuate în Bosch Car Service (generale, sisteme electrice, motoare cu benzină sau diesel, schimbare pneuri etc.)
  • Servicii suplimentare oferite de Bosch Car Service (servicii de transport a autovehiculului până la atelier, conexiune wi-fi în zona de aşteptare etc.)
  • Ce produse Bosch (filtre, ştergătoare, becuri etc.) sunt potrivite pentru vehiculul apelantului şi locaţia celui mai apropiat distribuitor autorizat Bosch/ service auto Bosch Car Service.

Bosch Auto Infoline:
0906 020 101 (0,9 EUR/min + TVA)
de luni până vineri între orele 8:00 – 17:00